I.Boice | Iranian Boice Community


آلبوم عکس های آخرین کنسرت Can't Stop که توی تاریخ 2014.09.20 توی مانیل فیلیپین برگذار شد.عکس های کنسرت رو به همراه هایی که صفحه رسمی فی.س بو.ک CNBLUE آپدیت کرده رو میتونید از ادامه مطلب دانلود کنید

 

حجم دانلود: 10MB

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:13---1 مهر 1393
دیشب یادم رفت نظر بذارم واقعا عکسای خوبی بود مخصوصا مال هیون که 10 دور دیدمشون ^___^ ممنون پوران جونم
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم :* قابل شما رو نداشت!


rose
ساعت15:13---31 شهريور 1393
Misi puran jonnnnnnnnnnn khili goli
پاسخ: قربونت عزیزم :*


بیتا
ساعت13:11---31 شهريور 1393
سلام ممنون از وب عالیتونیه سوال دارم یونگ هوا دست چپشو تتو کرده؟؟اخه تو اکثر کنسرتاش اون دوتا دایره هس رو دستش شاید چیز دیگس چشم من اشتباه میبینه
پاسخ: سلام.خواهش میکنم.نه عزیزم اشتباه نکردی.... اونها خال کوبی های موقته که برای کنسرت ها میزاره :)


sahar
ساعت1:28---31 شهريور 1393
عکسای خیلی قشنگی بود ممنون پوران جون
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم.ممننون بابت نظرات :*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com